دانلود فيلم.اپدیت نود32.اخبار روز فوتبال
دانلود بهترین چیزها؟

cristiano ronaldo 03 عکس های جدید و زیبا از کریستیانو رونالدو + بیوگرافی

 

نام کامل: کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو
متولد: 5 فوریه، 1985 (سه‌شنبه 16 بهمن 1363)
زادگاه: جزایر مادیرا، Flag of Portugal.svg پرتغال
قد: 1.86 متر
کریستیانو رونالدو، زاده 5 فوریه سال 1985 میلادی و سه‌شنبه 16 بهمن 1363 شمسی، فوتبالیست پرتغالی است. او عضو تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم باشگاهی رئال مادرید می باشد.
‏رونالدو در 16 سالگی به عضویت تیم اسپورتینگ لیسبون درآمد. او آنقدر خوب بازی می‌کرد ‏که در سال 2001 و با 16 سال سن به تیم بزرگ سال اسپورتینگ را یافت. تابستان سال 2003 –وقتی او تنها 18 سال داشت- برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریکا رفته بود؛ او ‏در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی کرد و فرگوسن را وادار کرد تا بگوید: «من این پسر ‏را می خواهم.» همان سال با حدود 12 میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست

 

cristiano ronaldo 54 عکس های جدید و زیبا از کریستیانو رونالدو + بیوگرافی

 

cristiano ronaldo 73 عکس های جدید و زیبا از کریستیانو رونالدو + بیوگرافی 

cristiano ronaldo 132 عکس های جدید و زیبا از کریستیانو رونالدو + بیوگرافی

 

 


ادامه مطلب
[ جمعه 15 ارديبهشت 1398برچسب:عكس, ] [ 13:48 ] [ سعيد چكاره ]


[ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:عكس,, ] [ 22:54 ] [ سعيد چكاره ]
[ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:عكس قهرماني رئال ل ل ل, ] [ 22:13 ] [ سعيد چكاره ]

رونالدو، چه یک پنالتی خراب کنی و چه 1000 تا،همیشه بهترینی


یکشبنه شب دو تیم  رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار گرفتند. در جریان این دیدار، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه پلاکارد جالبی را درحمایت از کریس رونالدو در دست داشت
برروی این پلاکارد نوشته شده بود: « رونالدو، چه یک پنالتی خراب کنی و چه 1000 تا، همیشه بهترینی.»

A pesar del varapálo sufrido en la Champions con la eliminación en semifinales, el Bernabéu apoyó a su equipo en todo momento.
[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو, ] [ 8:9 ] [ سعيد چكاره ]

پپ گواردیولا، مربی ارزشمند تیم بارسلونا بعد از ناکام ماندن در رسیدن یه قهرمانی جام باشگاه های اروپا و شکست در مقابل تیم رئال مادرید از این تیم خداحافظی کرد، وی در یک مصاحبه ی مطبوعاتی این این سخنان را گفت که بازیکنان تیم بارسلونا بهت زده شده، عکس بازیکنان در ادامه ی مطلب موجود است.

پپ گواردیولا


ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 13:35 ] [ سعيد چكاره ]

اخبار باشگاه رئال مادرید و رونالدو: دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت:حذف تیم های رئال مادرید و بارسلونا از دور رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا تاثیر بدی بر روی عملکرد تیم ملی فوتبال اسپانیا خواهد گذاشت.

وینسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت:حذف تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از دور رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا تاثیر بدی بر روی عملکرد تیم ملی فوتبال اسپانیا در رقابتهای فوتبال جام ملتهای اروپا(یورو دو هزار و دوازده) خواهد داشت.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،دل بوسکه گفت:موضوعی که من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پیش بین آن را هرگز نمی کردم حذف تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در دور رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا بود و آرزو داشتم شاهد فینالی کاملا اسپانیایی و یا حتی حضور یکی از این دو تیم در دیدار نهایی باشیم که این موضوع محقق نشد و مطمئنا این موضوع تاثیر بدی بر عملکرد تیم در رقابتهای یورو دو هزار و دوازده خواهد داشت زیرا بیشتر بازیکنان این تیم عضو تیم ملی ما هستند.

وی افزود:تیم رئال مادرید در آستانه قهرمانی در رقابتهای لالیگا قرار دارد و دیگر این رقابتها حساسیتی ندارد و از طرف دیگر هم بارسلونا تنها برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کند و در نتیجه هیجانی بر این دو تیم حاکم نیست و این موضوع سبب می شود تا تیم ملی با روحیه خوبی برای رقابتهای جام ملتهای اروپا آماده نشود.

[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو ,بارسا, ] [ 21:32 ] [ سعيد چكاره ]

http://www.footballrenders.com/renders/CristianoRonaldo1.png

[ شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو, ] [ 12:56 ] [ سعيد چكاره ]

به گزارش خبرگزاری رئال مادرید سرمربي پرتغالي تيم رئال مادريد معتقد است کريستين رونالدو در اين فصل بازي بهتري نسبت به ليونل مسي ارائه کرده است.

برغم اينکه رونالدو در بازي نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا در مقابل بايرن مونيخ فرصت خود را در ضربات پنالتي از دست داد، خوزه مورينيو از وي حمايت و اعلام کرد رونالدو اين فصل بهتر از مسي بازي کرد.

مربي چهل و نه ساله رئال در اين خصوص گفت: «کريستين رونالدو فوق العاده است. من قصد ندارم او را با ليونل مسي مقايسه کنم چون آنها هر دو بازيکن فوق العاده اي هستند. منظور من اين است که امسال، کريستين رونالدو بهتر بازي کرد.»

به گزارش پايگاه اينترنتي «گل»، خوزه مورينيو از بازي خوب ديگر بازيکنان تيمش نيز تعريف کرد و در خصوص باخت به بايرن گفت حتي ستاره ها نيز ممکن است ضربات پنالتي را از دست بدهند.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو,مسي, ] [ 11:12 ] [ سعيد چكاره ]

رونالدو در ۱۶ سالگی به عضویت تیم اسپورتینگ لیسبون درآمد. او آنقدر خوب بازی می‌کرد ‏که در سال ۲۰۰۱ و با ۱۶ سال سن به تیم بزرگ سال اسپورتینگ را یافت. تابستان سال ۲۰۰۳ -وقتی او تنها ۱۸ سال داشت- برای اردوی تابستانی با تیمش به آمریکا رفته بود؛ او ‏در بازی دوستانه با منچستر خوب بازی کرد و فرگوسن را وادار کرد تا بگوید: «من این پسر ‏را می خواهم.» همان سال با حدود ۱۲ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.‏
او به خوبی می‌دانست که کار با مربی بزرگی چون فرگوسن عالی‌ترین عامل موفقیتش بوده ‏است. و همچنین به یاد دارد که وقتی سال اولش را در منچستر می‌گذراند؛ یک مربی ‏سختگیر و حامی بزرگ چون فرگوسن داشت.‏

عكس هاي جدید كريستين رونالدو

عكس هاي جدید كريستين رونالدو

عكس هاي جدید كريستين رونالدو

عكس هاي جدید كريستين رونالدو

عكس هاي جدید كريستين رونالدو


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1398برچسب:عكس هاي كريستين,رونالدو, ] [ 20:26 ] [ سعيد چكاره ]
[ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:عکس بازیگران, ] [ 19:54 ] [ سعيد چكاره ]

آهـنگ جـدید و فـوق العاده زیبـای رضا نامـی به نـام رخسـار زرد با 3 کیفیت + پخش آنلاین

.:: شعـر و مـلودی : حجـت درولــی / تنظیم : الیاس شیرزاد ::.



MP3 320

رخسـار زرد

MP3 128


رخسـار زرد

OGG 64

رخسـار زرد
Reza Nami - Rokhsare Zard

[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:دانلود اهنگ, ] [ 10:16 ] [ سعيد چكاره ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

<< مطالب جديدتر ........ مطالب قديمي‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ طرفدارهاي رئــال و ضد بارسا خوش اومدین نظر یادتــون نره.
موضوعات