دانلود فيلم.اپدیت نود32.اخبار روز فوتبال
دانلود بهترین چیزها؟

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه'آندره آرشاوین'رابه عنوان كاپیتان این تیم در مسابقات یورو 2012 انتخاب كرد.

1391/03/06 - 09:38

 ‌'دیك ادووكات' سرمربی هلندی تیم ملی روسیه كه قرار است بعد از مسابقات یورو 2012 به تیم باشگاهی آیندهوون برگردد، در این باره به خبرگزاری 'ریا نووستی' روسیه گفت: آرشاوین كاپیتان خواهد بود.

آرشاوین درچندماه اخیربعد ازاینكه دوباره به باشگاه قدیمی خودیعنی زنیت سنت پترزبورگ بازگشت، توانست خوش بدرخشد. او در ماه فوریه به صورت قرضی از آرسنال انگلیس به زنیت منتقل شد.

به نظر می رسد بازگشت او به زنیت آنهم بعد از سه سال ناموفق در آرسنال موجب دعوتش به تیم ملی روسیه شده است.

آرشاوین با عملكرد درخشانی كه در مسابقات یورو 2008 داشت، كمك شایانی به تیم ملی روسیه برای صعود به مرحله نیمه نهایی آن رقابت ها كرد.

تیم ملی روسیه در گروه نخست مسابقات یورو 2012 با تیم لهستان، یكی از دو میزبان مسابقات، جمهوری چك فینالیست یورو 1996 و یونان قهرمان 2004 اروپا همگروه شده است كه با وجود این راحت ترین گروه به شمار می رود.

ادووكات در مورد شانس روسیه برای قهرمانی در یورو 2012 گفته است: وقتی مردم در مورد مسابقات یورو صحبت می كنند، تمام حرف هایشان به تیم های هلند، اسپانیا و آلمان بر می گردد اما ما هم می توانیم شگفتی بیافرینیم.

[ شنبه 6 خرداد 1398برچسب:آرشاوین روسیــــه, ] [ 17:24 ] [ سعيد چكاره ]
[ جمعه 5 خرداد 1398برچسب:استقلال, ] [ 23:1 ] [ سعيد چكاره ]

 

 

رقابت رئال و بارسا برای جذب دروگبا

  مهاجم گلزن چلسی را هم رئالی ها می خواهند و هم بارسایی ها.

دیدیه دروگبا ، شاید فصل آینده را در مادرید توپ بزند . او که فصلش را با بازی خارق العاده در فینال چمپیونزلیگ به اتمام رساند در لیست مورینیو برای فصل جدید لالیگا قرار گرفته است. این در حالی است که ال موندو هم خبر از تمایل بارسا برای به خدمت گرفتن این بازیکن داده است.
بازیکن ساحل عاجی با این که 34 سال دارد ، از نظر فنی و بدنی در بهترین سطح است و این را مقابل مدافعان بایرن هم نشان داد . ساختار فوق تدافعی تیم مورینیو ، اگر دروگبا را نداشت به هیچ نتیجه ای نمی رسید . قرارداد بازیکن اهل قاره آفریقا ، در 30 ژوئن به اتمام می رسد و به گزارش فرانس فوتبال ، به هم تیمی هایش گفته که می رود . اگر رئال در نهایت او را بخرد ، اتفاق بدی نخواهد بود . در حقیقت حضور بازیکن چلسی می تواند تضمینی برای خط حمله رئال باشد چرا که مورینیو همیشه گفته که سه مهاجم می خواهد . به خصوص بازیکنی نظیر دروگبا که سابقه کار با مربی پرتغالی را هم داشته است.

[ چهار شنبه 3 خرداد 1398برچسب:رئال و بارسا ,دیدیه دروگبا, ] [ 8:51 ] [ سعيد چكاره ]

همسر ادينیو علاقه زیادی به بازگشت به ایران نشان نمی‌دهد اما تصميم او براي آمدن به ايران جدي است

loosiano edinho

 کار ادینیو در لیگ امارات به پایان رسیده است و باشگاه شارجه حاضر به تمدید قرارداد با این مهاجم برزیلی نیست. ادینهو درخشش خوب خود در لیگ ایران را نتوانست در امارات هم ادامه دهد و بعد از يك سال به پایان کار خود در این لیگ رسید.

  او در صفحه اجتماعی خود نوشته است که با دوبی و زندگی خوب در این شهر خداحافظی می‌کند و مقصد بعدی‌اش را تهران عنوان کرده است. روز گذشته نیز او در دوبي جلسه‌اي با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس داشته است که گویا طرفین به توافقاتی دست پيدا کرده‌اند. ادینیو فردا از دوبی راهی برزیل می‌شود و قرار است 10 روز دیگر به ایران برگردد. البته همسر ادينیو علاقه زیادی به بازگشت به ایران نشان نمی‌دهد اما تصميم او براي آمدن به ايران جدي است و ترجیح می‌دهد در تهران بازی کند تا در شهرستان.
[ سه شنبه 2 خرداد 1398برچسب:ادینیهو پرسپولیس, ] [ 10:21 ] [ سعيد چكاره ]

روز گذشته فرهاد مجیدی با الغرافه پس از شکست تیم السد قهرمان جام امیر قطر شدند.

فرهاد مجیدی با پرچم ایران جام قهرمانی را بالای سر برد ؛ عکس

فرهاد مجیدی با پرچم ایران جام قهرمانی را بالای سر برد
فرهاد مجیدی با پرچم ایران جام قهرمانی را بالای سر برد

 

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:استقلال, ] [ 11:0 ] [ سعيد چكاره ]

با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي مي‌کنم


مهاجم تيم فوتبال الغرافه قطر گفت : سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .

 فرهاد مجيدي قبل از ديدار بازي تيمهاي الغرافه قطر و الهلال عربستان در رياض و در جمع خبرنگاران عربستاني درباره ادامه همکاري و پيشنهاد جديد الغرافه  گفت : هنوز تصميمي براي آينده نگرفته ام  اما بنا به علاقه و احساس  دين به استقلال و هواداران آن ، سال آخر دوران بازي ام را در استقلال خواهم بود و با پيراهن آبي اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد .  

  مجيدي در اين مصاحبه از الهلال به دليل آبي پوش بودن آن و سامي جابر (بازيکن سابق و مديرتيم کنوني الهلال ) بعنوان تيم و بازيکن دوست داشتني عربستان ياد کرده بود که هواداران الهلال در جريان ديدار اين تيم با الغرافه قطر ، فرهاد مجيدي را مورد تشويق قرار دادند.


[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:استقلال فرهاد, ] [ 10:56 ] [ سعيد چكاره ]

ستاره های رئال مادرید برای برگزاری دیدار دوستانه ای با تیم ملی کویت وارداین کشور شدند

Mourinho, Khedira, Ozil y Zidane en la celebración del Real Madrid
Alberto Piñero - Goal.com
سایت گل- کاروان رئال مادرید عصر روز سه شنبه و بعد از برگزاری جشن های متعدد قهرمانی شان در رقابتهای این فصل لالیگا روانه کویت شدند تا امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی  این کشور به میدان بروند. دراینجا می توانید تصاویر ورود کاروان کهکشانی به این کشور حاشیه خلیج فارس را تماشا کنید

Los flashes rodearon a Cristiano Ronaldo, sin duda el más conocido y aclamado de los jugadores del Real Madrid.

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1398برچسب:رئال ستاره ها, کویت, ] [ 11:15 ] [ سعيد چكاره ]

 

 

مورینیو:رونالدو کامل ترین بازیکن دنیاست

مورینیو:رونالدو کامل ترین بازیکن دنیاست

پاسخ مورینیو ، با تشویق برخی خبرنگاران کویتی همراه بود که یکی از آنها در پایان کنفرانس مطبوعاتی ، شعار " لعنت به بارسا " را سر داد

[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو, ] [ 11:2 ] [ سعيد چكاره ]

821 رونالدو در منچسترسيتي

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساندی‌میرر، کریستیانو رونالدو که چندی قبل با پیشنهادی اغواکننده از منچسترسیتی مواجه شد، تصور می‌کند قادر به حضور مجدد در فوتبال جزیره است.

وی در محفلی از دوستان نزدیکش عنوان کرده در صورتی که من‌سیتی همچنان بر جذب او پافشاری کند و در عمل قابلیت پرداخت حقوقی بالغ بر ۴۰۰ هزار پوند در هفته به وی باشد، او ترجیج می‌دهد از جمع کهکشانی‌ها جدا شده و با حضور دوباره در جمع انگلیسی‌ها فعالیت ورزشی خود را ادامه دهد.

این ستاره ۲۵ ساله از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در خدمت منچستریونایتد بود و پس از آن با رقم بی‌سابقه ۹۴ میلیون یورو جذب مادریدی‌های ثروتمند شد.

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو منچستر سیتی, ] [ 9:51 ] [ سعيد چكاره ]

مصاحبه خواندنی با کریس رونالدو!

ثروتم روز به روز در حال افزایش است. برادرم اداره برخی اموال من را به عهده دارد . دارایی های من زیاد است ولی من همان کریستیانوی سابق هستم.

گل: کریستیانو رونالدو از اینکه مجله اقتصادی ‘ فوربس’ ثروت او را با تردید ۱۶۰ میلیون دلار اعلام کرده ناراضی است و می‌گوید: ثروت من روی کاغذ بیش از ۲۴۵ میلیون دلار است. فوربسی‌ها از رونالدو به عنوان مظهر ثروت درفوتبال امروز جهان مصاحبه‌ای گرفته‌اند که رونالدو در آن از زوایای کمتر گفته شده زندگی‌اش می‌گوید. رونالدو در این مصاحبه گفته است: پول برایش در درجه سوم اهمیت است. ابتدا پسر و خانواده اش و سپس فوتبال برایش مهمترین هستند. این یک گفت‌وگوی جذاب است که با یکی از مهم‌ترین نشریات اقتصادی جهان انجام شده است


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1398برچسب:رونالدو کلیپ جدید رونالدو بیا, ] [ 9:43 ] [ سعيد چكاره ]

هیگوائین با این که از 14 ژانویه گل نزده ، میانگین گلزنی مشابهی با مسی در لالیگا دارد : هر 77 دقیقه یک گل . هیگوائین در 1087 دقیقه 14 گل زده و مسی در 2182 دقیقه 28 گل . کریستیانو با 29 گل در 2181 دقیقه و میانگین هر 75 دقیقه یک گل از هر دوی آنها بالاتر است .

http://img4up.com/up2/91854417889428694638.jpg
هیگوائین با این که در سومین رکورد بد خود در رئال از حیث گل نزدن بسر می برد ، همچنان یکی از موثرترین بازیکنان لالیگاست . 415 دقیقه است که گل نزده است . دومین رکورد بدش مربوط به فصل اول حضورش در رئال بود که اولین گلش را پس از 667 دقیقه پوشیدن پیراهن باشگاه زد بدترین هم در همان فصل بود که پس از گلش به اتلتیکو ، 765 دقیقه طول کشید تا در دقیقه 89 بازی با اسپانیول در هفته 34 ، یک گل سرنوشت ساز را برای قهرمانی تیم کاپلو در لالیگا بزند .
در آن زمان ، ال پیپیتای 19 ساله تزاه داشت با مادرید عادت می کرد . خیلی ها به این که او گل نزن است نتقاد می کردند . اما گلش برابر اسپانیول ، همه طلسم ها را باطل کرد . فصل بعدش یک گل سرنوشت ساز دیگر برای قهرمانی را به اوساسونا زد . در فصل فصل 09-08 آقای گل تیم با 24 گل زده شد و در فصل 10-09 هم یک گل بیشتر از رونالدو در لالیگا زد . کاپلو ، شوستر ، خوانده یا پلگرینی هیچ گاه او را فیکس نکردند . حالا نوبت متقاعد کردن مورینیوست . پیشنهاداتی از دیگر باشگاه های دارند . شیخ الخلیفی از پی اس جی او را می خواهد اما او همچنان می خواهد ارزش هایش را نشان دهد .

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1398برچسب:هیگوائن رونالدو مسی, ] [ 9:29 ] [ سعيد چكاره ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

<< مطالب جديدتر ........ مطالب قديمي‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ طرفدارهاي رئــال و ضد بارسا خوش اومدین نظر یادتــون نره.
موضوعات